Tisdag

man kan inte alltid vara alla andra till lags och tänka på hela tiden
att alla andra ska ha det bra och må bra
för mig ska mina barn må bra och ha det bra
sen struntar jag i resten!
men ibland måste även jag få tänka på mig själv
göra vad jag vill och känner
så länge de inte rör mina barn
varför ska jag alltid tänka på alla andra?
jag är så trött på det, ibland känns de som man bara ger och ger
men får aldrig någonting tillbaka!
man måste lyssna både på vad huvudet säger men även ens hjärta!

när ska jag få vara lycklig och när är det min tur att få må bra?
jag dras mellan 2 världar
det är min framtid bara jag som kan bestämma
det är mitt val!

jag har mål här i livet
mål som jag sätter upp för mig själv
jag ska lyckas och jag är på väg
sakta men säkert så kommer jag!

ska jag eller ska jag inte?
det är frågan
vågar jag?



Kommentarer
Postat av: tomten

kör bara!! våga! bättre o ångra något man gjort än o ångra vad man ville göra....! kram

2011-05-18 @ 20:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0