Tisdag

nu är min älskade troll hemma igen :)
känns underbart, eliott fick ligga i min säng inatt och bara mysa!
usch vad jag har saknat dem!
blev bara en massa mys här hemma igår!
skulle ha pluggat men fick ingen ork eller energi till de
gick upp vid 9 imorse med mina solstrålar, låg och myste i sängen ett tag!
sen blev de frukost och bus sen ville engla sova igen
eliott sitter framföt barntv och jag har precis skickat in 1
arbete, ska skicka in 1-2 ikväll också :)

idag blir det bara lugnt här hemma då barnen fortfarande hostar
men är annars friska och krya
medans jag har blivit sjuk igen!
så typiskt, mina mandlar är som pingisbollar
och näsan är antingen så täppt att man kan knappt kan andas eller så rinner den
bara hela tiden och rethosta som heter duga!
men nej då jag ska inte gnälla bara varit förkylda i 1 månad till och från!
så blir att hålla sig inne så man blir frisk igen!
ska iaf vara hemma imorn från praktiken
för måste ju se till att bli frisk ngn gång ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Borga

Beckish du måste ju ändra länken till mig, blogg.se skare ju va, vaa ;) pussssssssss

2011-03-23 @ 12:22:08
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0