Onsdag

Usch o fy på mig så illa av mig att inte bloggat på över en hel vecka
men tiden går så himla fort och hittar inte den där blogglusten längre :(
men nu ska jag försöka igen.
Gått 1 vecka då sen jag skrev här sist
va sjuk nästan hela förra veckan, genomförkyld och kände
mig allmänt seg i kroppen.
Fick även ett kraftigt migränanfall med världens huvudvärk
och fick ligga och krama toaletten ett tag
men sen släppte de lika fort
Helgen bestod av både det ena och det andra
men en bra helg iaf.

måndag och tisdag har jag varit ledig från praktiken men idag var det dags igen
började 7 imorse och de kändes imorse
men när man väl kommit upp så går de
älskar verkligen min praktik plats
skulle verkligen vilja ha ett vik där men vi får se
imorn och fredag är de praktik igen mellan 7-15 ungefär

försöker även kämpa på med skolan så gått jag kan
allt försvann där för en stund
orkade inget och brydde mig knappt
man har ju tyvärr sådana stunder ibland
men nu har jag fått tillbaka styrkan
så satt med 1 uppgift igår i folkhälsokunskap, skickade in den
och fick veta idag att jag fick MVG på den!
Känns helt underbart!
Har bara 1 uppgift kvar sen är jag klar med folkhälsokunskapen
så tänkte göra den ikväll och hoppas på ännu ett MVG så man kanske kan få de
som slutbetyg.

mina älskade troll mår bara bra och de ligger just nu och sover så sött
mammas älsklingar!
<3

Herregud de hade jag totalt glömt bort men imorn blir engla hela 7 månader!
Jösses vad tiden går fort, nästan för fort!
Hon utvecklas bara mer och mer för varje dag
mammas stora tjej!

har ju tyvärr inga nya bilder då eliott har tagit sönder min kamera
så jag måste köpa en ny :(
ne nu ska jag faktiskt plugga så jag blir klar någongång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0