Tisdag

bloggen får tyvärr lida ett tag
eftersom jag har så himla mkt att tänka på
alldeles för mkt i skolan just nu och så himla mkt här hemma med barnen

men de kommer att komma uppdatering och bilder så fort jag har en digital
kamera igen eftersom eliott tog sönder min :(
och de går inte att skicka över bilder från min mobil :(

men jag mår emellan åt väldigt bra
de finns vissa personer som får mig att må så himla bra
och räddar min vardag
trodde inte att de fanns så underbara personer som står med
öppna armar för mig och barnen!
så mkt kärlek till er!


jag hade slutat att tro
men du fick mig att börja tro igen
tro på något så underbart!
jag vet att detta är de rätta
både för mig och för mina älskade änglar!

jag går och lägger mig med ett leende på läpparna och jag vaknar upp med
ett leende på mina läppar!


Kommentarer
Postat av: tomten

haha leende "både på kvällen o morgonen" e definitivt ALDRIG fel=D

2011-04-13 @ 18:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0