Onsdag

jaha då va påsken förbi
haft en mysig påsk med nära och kära
tyvärr blev eliott sjuk natten till påskafton så fick börja påsk med att åka upp
till US så han fick medicin eftersom han hade runt 40 graders feber
och öroninflammation på båda öronen :(
men sen åkte vi ut till mamma och bara myste oss!

pluggar för fullt nu :( ligger efter i skolan
usch detta ville jag verkligen inte
men idag, ikväll och inatt ska jag plugga som satan
engla ska åka till morfar och lillian och sova där inatt så
jag kan plugga massor massor!
men även ge lite egen tid till eliott :)

har iaf skickat in 1 uppgift precis och börjat med en annan så ska ha gjort klart 1 senaste
imorn ikväll och 1 senast ikväll.
ska till skolan på möte på fredag och sedan nästa vecka blir det prov och skicka in
2 uppgifter till
för veckan efter går jag ut på praktik!
Kööööör så de ryker bara!

usch nu är de bara skolan i huvudet på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0