Fredag

Läste precis att jag fick MVG på praktiken
så i Social omsorg fick jag MVG i slutbetyg :)
I vård och omsorg har jag 1 uppgift kvar som jag var tvungen att komplettera
så tänkte fixa de på söndag och måndag men där blir de förhoppningsvis ett VG
i slutbetyg iaf och då är jag verkligen nöjd :)

Va i skolan idag och gick igenom psykiatri kursen så på måndag
börjar jag ordentligt, ser svårare ut än vad det egentligen är
förstår bättre nu när läraren gick igenom om vad det är precis vad hon vill ha ut
av mig.

och den 27/4 blir det prov i social psykiatrin så är jag klar med den kursen också
och ska bara skriva lite till på projektarbetet så är jag klar med den kursen också
känns underbart! Och i folkhälsokunskap ska jag bara skriva en hemskrivning
som jag senst ska skicka in den 24 så är jag klar med den kursen också :)

det är ju inte så mycket kvar egentligen men jag måste peppa mig själv
och hitta viljan, jag har den egentligen men aa svårt och förklara!
men nästa vecka kommer jag bli väldigt osocial mot alla och bara sitta hemma och plugga!
jag MÅSTE verkligen de för min egen skull!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0