Torsdag

Nu är denna dag snart slut.

Tog en promenad med engla ner till skolan vid 11 tiden
kul och träffa en del från klassen och en lärare
de tyckte att engla var så liten och söt
men hon blir ju hela 3 månader
nästa onsdag
jösses vad tiden går fort
kände mig nyss gravid
tiden går för fort ibland

efter skolan gick jag och anneli till m´c donalds för lite lunch :P
efter vi suttit där ett tag blev de en promenad hem
lämna av hennes vacka röda cykel och bege oss mot ica
skulle handla lite fika
fick bli kladdkaka :P
usch verkligen inte nyttigt men vi får ta igen de imorn
blev en massa mys här hemma med anneli efter vi även hämtat eliott på dagis
och när anneli gick så kom lillian hit på fika och mys

tyvärr så fick min stackars älskade flicka magknip som höll i sig ett bra tag, för länge :(
gör så ont i mitt hjärta när hon har så ont och jag inte kan hjälpa henne
men efter ett tag fick jag henne i säng och hon åt lite sen lyckades hon somna
så nu ligger båda mina älsklingar och sover
så jag ska passa på och plugga lite sen blir de sängen

lämnade in 3 arbeten förra veckan och fick VG på alla 3 :)
ska lämna in ett imorn o 1 ihelgen har jag tänkt och sedan nästa vecka har jag ett seminarium på tisdag
så måste läsa hela helgen inför de, de är ju ganska mycket man ska kunna

imorn så kommer mamma hit
medans eliott är på dagis så är mamma snäll och hemma med engla och tvättar åt mig :P
jag ska passa på och göra lite ärenden på stan
sedan framåt kvällen kommer anneli hit för fredagsmys :)

jag blir så trött på vissa människor som måste yttra sig, måste snacka skit om andra precis hela tiden
och lägga sig i
sköt erat istället så sköter jag mitt
bara för att man är lycklig så betyder de inte att man har gått och skaffat sig en ny kille
men får tydligen inte vara lycklig
men bara för att du/ni är olyckliga så tänker inte jag vara det
blir så trött på vissa människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0